Burger King

Burger King
Burger King

Türkiye’deki faaliyetlerine 1995 yılında ATA Grubu’na bağlı TAB Gıda Sanayi A.Ş.’nin Türkiye’deki master franchise haklarını alarak bünyesine katılmasıyla başlayan Burger King®, kısa sürede restoran zincirlerinin halkalarını çoğaltarak, vazgeçilmez lezzetlerin adresi olmuştur. Uluslararası kalite ve hijyen standartları ile çevreye uyumlu ve doğaya saygılı üretime her zaman büyük bir özen gösteren TAB Gıda güvencesindeki Burger King®’in zengin olduğu kadar lezzetli ürün çeşidini geliştirmeye ve sürekli eğitime verdiği önem, bugünkü başarısındaki en önemli rolü oynamaktadır. Türkiye’de sektörünün lider markalarından biri olan Burger King®, bugün Türkiye genelindeki 600’den fazla  restoranı ile lezzet düşkünlerine hizmet vermektedir. Afrika, Avrupa ve Orta Doğu Bölgesi’nde “En Hızlı Büyüyen Ülke”, 1.500 Burger King® Franchisee arasında “En Hızlı Gelişim” ödüllerine layık görülürken, gizli müşteri araştırmalarında da “Serviste Mükemmellik”, hijyen konusunda “Beyaz Zambak” gibi sayısız ödüller alan TAB Gıda bünyesindeki Burger King®; MediaCat’in düzenlediği Ipsos KMG araştırması sonuçlarına göre Fast Food kategorisinde “2011, 2012, 2013, 2015 Türkiye’nin Lovemark’ı” ve 2011, 2013 ve 2014 yıllarında ise “Türkiye’nin En Samimi Markası” seçilmiştir. Sayısız ödüle layık görülen Burger King®, Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği tarafından düzenlenen  Effie Ödül töreninde, 2014 yılında ses getiren “ Patatesin Kralı”  kampanyasıyla, zincir mağaza ve restoran kategorisinde Gümüş Effie Ödülü’ne layık görülmüştür. 2015 yılında ise Burger King web sitesi ile Web Awards 2015’te “Food Industry” kategorisinde “Standard of Excellence” ödülünü almıştır.